Limonlukekkk çok gitmek istedim bime ama merkezde var bim imkanı yok gidemezdim bir de riskli gebeyim kayınvalidem gidip alalım istediklerini dedi akşam ama yetişmek için sabahın 8 inde falan yola cikmalari lazımdı 😅🤦🏻♀️ neyse kısmet belki bazı şeyler kalmıştır gittiğimiz zaman bakarım bende 😅