amayinedeiyiilerledim Limonlukekkk neler aldın😂 ben geçen sefer banyo taburesi için gitmiştim bu sefer oyuncak için gittim kızım 7 aylık oldu🥹
Limonlukekkk 1prens1prenses_ oioi mama setı aldım tabakı kaşığı kasesi önlüğü ek gıda arefesınde mük oldu
Laviniazuzu amayinedeiyiilerledim bunlarda benim ganimetlerim çok şükür sıra çok yoktu istediklerimi kaptım😄
Melissayda Pilsanın çek çek araba legosunu , diytoyun buzdolabı magnetleri meyve-hayvan, döner top oyuncağı, tak-çak eşime aldırdım 😂😂
kuzuannesi4234 1prens1prenses_ kataloğu nereden gördünüz acaba ya bende bakmak istiyorum 24 ocak için
Melissayda @1prens1prenses_ canım ben emzik ve biberonlarda philips avent tercih etmiştim hepsi cam şimdi ikinci gebeliğim emzik uçlarını değiştirip kullanacağım tavsiye ederim gaz problemi vs yaşamadım bime gelen markalara baktım pek bir fikrim yok yanlış yönlendirmeyim kullanan vardır illaki yorum yaparlar
1prens1prenses_ Melissayda oğlum hiç kullanmadı küçük bir tane aldık işimizi görmüştu şimdi İlk gün mama için alayım baktım alıyor sonra arastrim alayım dedim baktım binde Uygun int araştırdım iyi yorumlar gördüm birde yeni doğan kolik bebek için olan da varmış
Melissayda @1prens1prenses_ kolik olanlar olabilir ilk etapta bencede küçük bir boy deneme amaçlı alabilirsiniz tabiki mantıklı gece gündüz olan var gelecek olanların içinde iyi sanırım o da biraz baktım şimdi mamajo mu markası katalogdan pek okuyamadım
1prens1prenses_ Melissayda bende mamajo baktım küçük kolik bebek Dior onu düşünüyorum Emzikde almıştım zaten birde süt poşeti var onu mu alsam uygun gibi geldi
Yuuki Limonlukekkk @Melissayda Hadi ya, hem çocuk yanimda, hem gebelik cesaret edip gidemedim😕🙈 bir onlarda gozum vardı😄