Gunduzanne Kızlar istanbul anadolu yakasındayım, hastanem 38 bin istedi, sizin hastanelerinizde fiyat durumu nedir????
Hellobeybii Gunduzanne ist memorial 118.000 sezeryan güncel fiyat. Ben 77.000tl den sabitlettim 2024 fiyatını.
Deroli Gunduzanne maalesef :( ve bu sürece özel sağlık sigortamız olmadan yakalandık. Tüm hamileliğim korkunç muayene, tahlil rakamları ödeyerek geçti. Kısmetse artık bu Pazartesi doğumumuz var.
Beryy Afyonkarahisar prof dr için 30 bin tl sezaryen normal doğum 28 bindi sanırım. Uzman doktorlarla doğum birkaç bin tl daha uygun fiyat olarak
Gunduzanne Bercestee bide o var ikinci üçüncü ilk sezeryan falan napacaklarını şaşırdılar ya bide şey çıkmış zorunlu sezeryan fiyatıyla isteğe bağlı sezeryan fiyatları da birbirinden farklı
Gunduzanne Deroli bende özel hastane takipliyim her tahlilimi ya sağlık ocağında ya devlette yaptırdım özelde hiçbir testimi yaptırmadım ama yani gerçekten özel hastanelerin muayene ve doğum ücretleri gerçekten ağızları açık bırakacak şekilde 135 nedir yani alt tarafı napıyolar ki ya…
Beryy Gunduzanne ben uşakta bir ilçedeyim. İlçe devlet Afyon devlet afyon afsu Akdeniz uni dahil hepsine en az iki defa gittim ama berbat deneyimdi hepsi. Birisi iki hafta kafası büyük der birisi enfeksiyondan şüpheleniyorum varsa eger aldır bebeği der devlet zaten kendisi bakıp kendisi yorumluyor yani her gittiğimde sürekli bi sorunla karşılaştım ve eşimi almıyorlar tek başıma bunlarla ugrasmak canimi sıktı. Zaten ilk özele gitmiştik iki defa ondan da memnun kalmadım açıkçası daha üstümü giymeden kendisi koltuğa oturup konuşmaya başlıyor ben yanına gittiğim zaman da iki hafta sonra gel demekten başka bi faydasını görmedim 😅 prof hocamızlada detaylı usg de çıkan bebek beynindeki parlaklıktan dolayı gitmiştik yani özelde bakacak olan sadece o vardı unide çektirip özelde sonuç göstermiş gibi olduk yani para için yapıyor olsa kendisi detaylı çeker kan tahlili vs alirdi ama o hepi sakinleştirdi beni ve suan herhangi bi anormal durum görmüyor doğum için başka bi yer düşünemiyorum ama tabi fiyat araştırması yapmakta fayda var böyle bi durumum olmasa bende muhtemelen ya özelde herhangi bi hocada yada devlette falan doğum yapardım
Beryy Gunduzanne muayene olarak diğer hocalarla 300 tl fark var doğumda ise iki bin tl yani tecrübesine değecek bir fark bence
Bercestee Gunduzanne o da mı var. Hadi 1. 2. Falan anlarım onlar zor olduğu İçin ama zorunlu isteğe bağlı da garipmiş😅
Eylul41 Gunduzanne evet 3. Sezaryen daha fazla oluyormuş bende yeni ogrendim ben cok riskli bir gebeyim zaten sezaryanimada yüksek riskli gebelik doktoru girecek kadin dogumcular almiyor beni bulundugum yerde alinsam.50 60 bin vercektim gayet iyiydi bu fiyst bemim icin Ama acibademle olacak 120 bini cikartik artik neyse saglikla gelsinde artik aylarca oder dururuz bir evladimi kaybettim dogumdan 2 gun sonra doktorsuzluktsn yogun bakim yetersizliginden bilgisizlik ilgisizlik simdi en azindan tam teşekküllü hastane icinde cihazlarin yogun bakimin 3. Basamak olan bebekler icin en iyisi olan bir yer bulduk bakalim ne olacak sonumuz
Gunduzanne Hellobeybii eskide tutmaları iyi olmuş canım sevdindim senin adına🙏🏻 çok fazla ya 20 dklık işlem için