Aile evimde 5 tane kedimiz var.
- Tosca , 14 yaşında 1.5 aylıkken geldi
- Tesla , 10 yaşında 2 aylıkken geldi
- Mimì, 10 yaşında 1 aylıkken geldi
- Böcük, 7 yaşında 1 aylıkken geldi
- Küçük, 5 yaşında 1 aylıkken geldi.
Evlendikten sonra onları yerinden etmek istemedim bizimkilerle çok mutlular. Eşimle biz 1 tane kedi aldık. Annemlerdekiler cins değil ama şuan bizdeki scottish fold. Adı Tiba 2.5 yaşında , 6 aylıkken sahiplendik. Aslında böyle cins üretilmesine karşıyım satılmasına da. Eşimin veteriner arkadaşına tibayı hasta olarak getiriyolar, sahibi daha doğrusu üreticisi çok kötü bakmış çok travmatik bi hayvan , eziyet dayak. Sırf üretip satmak için olduğu için… eşimin arkadaşı da tiba için iyileştiremedik öldü demiş kurtarayım diye, kısırlaştırıp bize verdi. Şuan çok mutlu.
Kayınvalidemlerde de 1 tane kedi var 10 yaşında onun adı da Jager.
Bizimki doğunca gidebileceği kedisiz ev yokk 😂😂