myavocado Merhaba hanımlar, kimlerin evinde/bahçesinde birlikte yaşadığı patili dostları, evcil hayvanları var, kaç yıldır sizlerle isimleri neler 🤭
Seros3535 myavocado 7 yaşında kangalım var ismi aslan 2 yaşında Maltes Terrier kızım var onun ismi de shila 🌸
Iremkoko myavocado 5 yaşında şivavam var ismi koko bensiz bende onsuz yaşayamam heralde bide kedim var 14 yaşında iran kedisi evlendikten sonra annemde kaldı ama annemle altlı üstlü oturuyoruz🤍
acemii_anne 3 tane kedimiz var. Biri 3,5 senedir biri 2 senedir biri de 1,5 senedir bizimle. İsimleri sırayla Karya-Köpük-Hıçkıdık 😍
Buzmavise acemii_anne hıçkıdık 🥰 ejderhanı nasıl eğitirsin animasyon filminde bir ejderha ismiydi sanırım 😀
ZeynepDuru17 myavocado isim karar veremedim yeni sayılır daha bı kaç ay oldu ama isim bulamadim peşimde geziyor sürekli zaten 😂
Mavikizkaracocuk Biricik kedim var cins değil ama gözleri farklı biri yesil biri mavi :) ismi Şerbet. 9 tane de balığımız var :)
Blueeberryy Bakamadiklari icin vermislerdi kendi evimdeki ilk kedim ismi pamuk ama dogum yaptigi icin bizim evde ona anniş diyorum😀 normalde yanimiza hic gelmez ama gunes dogunca yas mamasini istemek icin gelir sagimizda solumuzda yatar uyanik😅😅
Blueeberryy usttekinin yavrusu 1 yas 3 aylik ismi paytak🤣 buda hic gelmez ama banyodan ciktigimi gorunce bacaklarima sariliyo bacagimda uyuyo🤣🤣
Blueeberryy Buda bülent 4 aydir bizimle halamin oglu verdi disari birakcakmis alalim olmadi sahiplendirirz dedik kimse begenmedi 😂😂 o bize biz ona alistik buda ben tuvalete girince bi kolacan etmeye geliyo sonra gidiyo bide esimle yatarken yanimiza geliyo ben tek yatinca gelmiyo 😂