Kızlar benm 11 yumurta toplandı ama yumurtalarim kaltesz çıktı neden anlamadım oysa öncesinde prp ekzozom da yaptrdik faydası olmamış. Doktor genetikte olablir dedi ama sülalede yok öyle bişey yaşayan beslenme desen çok kötü beslenen biri de değilim şaştım kaldım doktorda iki tane ikinci gün embryosu transfer etti rahim iyileştirme yapablir dedi. Allah’tan ümit kesilmez yinede Çarşamba test günüm. Postu ben açmıştım ismi degistrdim.