31415926Er Miseyim evet bende memnun kaldım ön görüşmeden kendisinden çok tatlı biri onunla olacağına eminim Allah’ın izniyle 🌸
31415926Er Zdiyebiri adetin 2. Günü oluyor 14 Nisan. Bizim morfoloji bozukluğu var aslında başla bir sorun çok şükür. 2 kere boş gebelik yaşadım.
Zdiyebiri 31415926Er bizde de aynı sıkıntı var canım. 2.5 sene oldu evleneli bekleyelim mi başlayalım mı bizde ne yapalım inan bilmiyoruz
Zdiyebiri 31415926Er oy heyecan ne güzel şeydir ümitle çıktıgınız bu yolu rabbim size çiçekler açtırsın mübarek arefe günü hürmetine
Hazella se2206 merhabalar tup bebek icin degil ama normal kontrollerim icin gitmistim 4 sene oncesinde kendisine bebegimde gelisim geriligi varmis ve farkedememis erken farkedilip kan sulandiriciya baslanmasi gerekiyomus perinatoloji doktorlari gezdim kac tane hepsi cok sasirdi bi doktor nasil farkedemez diye ve malesef bebegimi kaybettim. Tup bebek konusunda iyidir belki ama sanirim takip konusunda cok tecrubeli degil aklinizda olsun perinatolojiyede mutlaka gorunun
newmomm_ Hazella benimde bebeğimde anomalikleri erken dönemde göremedi bariz olan şeyleri benimde gebeliğim devam etmiyor, tüp bebeği bilemem ama gebelik takibi için asla önermem bende.
Zdiyebiri newmomm_ serap hanım, tüp bebek alanında başarılı oldugu söyleniyor cogunluk zaten 😊 normal takip için tercih edilir mi bilemedim, cok yogun oldugu söyleniyor. Böyle önemli hususi şeyler gözden kaçmamalı çok haklısınız
Seymatrkay newmomm_ Aynı fikirdeyim. Tüp bebek de iyi bir doktor olabilir. Ama tüp bebek sonrası için takipte kesinlikle önermiyorum. Hele riskli gebe iseniz ×2 şeklinde asla önermiyorum. Riskli gebe olmama rağmen beni perinatologa yönlendirmedi. Kanamalarım vardı. Plesenta previa dedi. Üstünde durmadı. Serklaj attı. 17 haftalık sancı ile bebeği kaybettim. 17 haftalık gebe idim cinsiyetimi bile bilmiyordum. Ultrasonda göremedi. Bebeğim erken doğduktan sonra kendi imkanımızla cinsiyetini öğrendik.
Zdiyebiri Miseyim aminn canım benim, rabbim oglunu sana bağışlasın. Yorum yazdıgın içinde teşekkür ederiz
31415926Er Zdiyebiri amin inşallah Allah yuvamızı sessiz kimsesiz bırakmasın. Duam hep Zekeriya peygamber duası. Rabbim sen varislerin en hayırlısısın. Beni yanlız bırakma🤲🏻🌸
Zdiyebiri 31415926Er amin kuzum benim. Konusalım yine olur mu 🥹 iğneler ilaçlar hakkında bilgi verdi mi? Sizde pcos falan var mı
31415926Er Zdiyebiri tabi konuşalım inşallah ikimizinde tutar ☺️ilaçlar hakkında bilgi verilmedi bana
31415926Er se2206 evet perşembe yumurta toplama işlemi olacak. Başladık ama taze transfer olmayacak bizim 1 yada 2. Ayda yapacağız transferi
se2206 31415926Er geçmiş öykumu anlattım üçüncü güne kadar gidiyor embryolarim tek transfer yapıldı tutmadı bı tane vardı zaten embryo. Doktorda prp ekzozom yapalım kalitesi artsın hem de uyuyan yumurtalar varsa canlansın dedi. Bir hafta oldu işte yaptirdik.
Zdiyebiri 31415926Er canım insallah olumlu sonuclansın tedavin..eşinin sperm dna hasar testine baktırdınız mı?
se2206 31415926Er hım inşallah güzel yumurtaların olur yok ben tüp bebeğe başlamadım daha prp ekzozom yaptık önce.