Senasoy16 Senacaaa Doktor bol yürüyüş diyorda yürüyorum zaten evde hareketler de yapıyorum. Artık nasip elimizden geleni yapıyoruz😂
Ebruyi Senasoy16 37. Haftada 3.500 a gelmiş yarın gidicez 4 ü geçerse sezeryanı konuşuruz dedi doktor :/
616171_ Senasoy16 bilmiyorum ki bende ilk defa oldum ne kadar abartmışlar içeri girene kadar strese girmiştim ama bakınca geçti hala kanala girmemiş hiç açıklığım yok hiç sancım olmadı bugüne kadar
616171_ Senacaaa aynı benimde hala kanala girmemiş ne zaman isterse o zaman gelecek dedi bakalım hayırlısı olsun tez vakitte sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah
Senacaaa 616171_ benim doktorum beni sezeryana almak ya da suni sancıyla sancılarımı başlatmak istiyor. Kendi kendine gelmesinin biraz zor olduğunu söylüyor. Sizin doktorunuzun görüşü nasıl
616171_ Senacaaa dün alttan muayene oldum 38+5 bekleyelim normalde 40 haftaya kadar bekliyorlar ama ben 41e kadar bekletirim dedi yani tabi gelmezse benimde ya suniyle yada sezaryenle olacak bebek ne zaman isterse o zaman doğumu başlatır dedi.
Senacaaa Ebruyi benim 37+4 te çatı muayenem oldu ama doktorum bebeğin kafasına değemediğini vajinal doğum için durumun çok iç açıcı olmadığını söyledi
Ebruyi Senacaaa ben muayene oldum çatın müsait normal için uygun dedi sadece 1 haftaya kalmaz doğurursun dedi ama hiç bir tık yok bende pazar 39 olcaz
Ebruyi Senacaaa Oo gün verilmiş bizim doktorda sezeryana karşı sonuna kadar gidiyor çarşamba randevumuz var hayırlısı olsun kuzum sağlıkla al kucagına