Bizde bugün 38.haftaya girdik en son 37.hafta kontrole gitmiştim herşey yolunda normal doğumu bekleyeceğiz demişti 39.haftada tekrar gidicem o zaman herşey daha da netleşir ama artık gelsin istiyorum. Sonrasında bu günleri özleyeceğimi biliyorum ama sıkıldım artık patlayacak bomba gibi gezmekten 😂