ynzl Beyzahamarat72 yarın 4’te özelde randevum var o zamana kadar sorun olur mu sizce? Henüz tekrar gelmedi herhangi bir leke
Beyzahamarat72 ynzl canım kesınlıkle senı telaşlandırmak istemem basıma aynı durum geldı 2 3 saat içinde kanaman artabilir eger dusukse cok gec olabılır
Crown23 ynzl bardaktan boşalırcasına bi kanamanız yoksa korkmayın ama özeldeki doktorunuza yazabiliyorsanız yazın belki sizi daha erken saate çekebilir gel bakalım diyebilir
Beyzahamarat72 ynzl banada Altan baktı kese duruyor dedi eve gşt kanamanın artarsa gelırsın dedi kanamam 1 saat içinde cogaldı dusuk yapmıştım artık🥲
Katya1 Beyzahamarat72 alttan spekulum aletiyle muaneye etikten sonra kanamam artmıştı bnm, sonra düşük yaptım bilmiyorum ondanmı değilmi ama hafif kahverengi lekeden sonra kırmızıya döndü 2 saat snra düştü evde
Elis27 ynzl kanama mi kahverengi lekemi ? Kahverengi leke ise problem gibi gormuyorlar ama yoğun kanama ise kan uyuşmazlığı iğnesi yapmaları lazım
ynzl Beyzahamarat72 evet bir sıkıntı görmedi doktor kese ve bebeği gördü kalp atışı için haftaya çağırdı. Kan uyuşmazlığı iğnesi ne olur ne olmaz diye verdi ama hiçbir yerde bulamıyorum iğneyi. Acaba devlette acilden girsem yapıyorlar mı biliyor musunuz?
Beyzahamarat72 ynzl hıc sanmıyorum eczaneden alıp saglık ocağında felan vurmanız lazım kendınıze cok dikkat edın iş yapmayın dinlenin allahın izniyle guzel olcak hersey
ynzl Beyzahamarat72 hiçbir eczanede de depolarda da yok maalesef. Hastane acillerine bakacağız çok teşekkür ederim sağ olun 🙏🏼
Beyzahamarat72 ynzl canım mecbur olmadıkça kalkma hıcbırsey senden bebegınden daha onemlı degıl biraz dikkat et 3 aylık felan olana kadar