ynzl 5+6dayım kan uyuşmazlığımız var. Peçeteye sulu kan gibi birkaç damla geldi. Kadın doğum aciline gittik doktor miktarını sordu vajinal ultrasonla baktı kanama veya lekelenme görünmüyor dedi bir şey yapmadı normal mi
Nhrr ynzl kan uyuşmazlığı iğnesi yapması lazımdı. 72 saat içinde olmanız gerekiyor yarın sabahtan muhakkak tekrar gidip yaptırın.
Gulsennnnb ynzl yerleşme olabilir küçük daha kan uyuşmazlığı iğnesi 28. Haftada tahlil yapılıp yapılıyor intirect commbs testi sonrası
Beyzahamarat72 ynzl Allah onları kahretsın her iki dusugumdede bana aynısını yaptılar sonra kanamam artı dusuk yaptım bence iyi bı doktora gutmelısnız bir an once
ynzl Sevgilimmmmmmm bilmiyorum ki doktor randevum yarındı henüz gitmemiştim. Acildeki doktor kese var dedi ama malum devlet hastanesinde doğru düzgün açıklama yapılmıyor hele de acil olunca
Sevgilimmmmmmm ynzl bende de kan uyuşmazlığı var 19 haftalığım çok şükür hiç kanama görmedim. İnşallah seninki de yerleşme kanamasıdir
Nhrr ynzl sorun olmaz 72 saati geçmesin yeter. Bide indirect coombs testi yapıyorlar anne ile bebeğin kanı karışmis mi diye onuda söylersiniz.
ynzl Gulsennnnb teşekkür ederim. Her kanama olduğunda kan uyuşmazlığı iğnesi yapılması gerekiyor diye biliyorum
Nhrr ynzl her kanama değil aslında mesala şimdi olduğunuzda o sizi iki ay koruyacak eğer 2 ay içinde yine olursa kanama gerek yok. Eğer süre bitiminde olursa yine yapıyorlar. 28 e kadar olmazsa 28 de yine yapıyorlar zaten.
ynzl Crown23 evet söyledim ama ultrasonda kanama görünmüyor dedi. Kese görmek için gittim falan mı sandı anlamadım çok ilgilenmedi
Crown23 ynzl çok değişik 13.haftamda kanamam olmuştu alttan muayenede sorun yok demişti banada bende kan uyusmazlığından dolayı olabilirmi demiştim acildeki doktora hemen eşimle benim kan grubumu sordu hemen iğne yaptırdı gönderdi beni
Crown23 ynzl bardaktan boşalırcasına bi kanamanız yoksa korkmayın ama özeldeki doktorunuza yazabiliyorsanız yazın belki sizi daha erken saate çekebilir gel bakalım diyebilir
ynzl Beyzahamarat72 yarın 4’te özelde randevum var o zamana kadar sorun olur mu sizce? Henüz tekrar gelmedi herhangi bir leke