Hasret72 Kızlar bebeğin hıçkırığını tam genital bölgenin üstünde hissediyorum bu normal mi? Neyden dolayı o kadar aşağıda hıçkırığı anlamafım
Baby_B Hasret72 suan hickiriyor kizim 30+6 dayiz😁😁 Genelde vajinada hissediyorum bende ama suan karin deligimin orda hissediyorum
Ayse0575 Hasret72 28. Haftadan bu yana baş aşağı bizimki bende hıçkırıklarını aşağıda hissediyorum bazen. Şuan 31+3 haftadayız
sd18 Hasret72 benim de 31. hafta aynı sizin gibi hıçkırığını hissediyorum aynı bölgede. baş aşağı olması da çok normal zaten 28 den sonra ortalama dönüyorlar korkmayın
Aslaninannesi_ Zeyzeyy- 33 haftalığım hıçkırığı ayırt edebiliyorum 😀 hatta geçen ultrasonda oldu doktor makat geliş olduğu için hıçkırdığını an ufak zıplama oluyor ondan kasıklarına vuruyor dedi
Hasret72 Zeyzeyy- yok valla hıçkırık 5 dakika falan pıt pıt atıyor artık ayırt edebiliyorum büyüdü bebiş 😅
Hasret72 yeni_anne2 ebet çok tatlı maaşa Allah mutluluğunuzu daim etsin arka plandaki senle bebişin şirinler sizi 🥰