seyma0661 yeni_anne2 yılda 1 kere saç kesimi 😂 lazer epilasyonlu olduğum için ağda vs derdim olmuyor kaş bıyığı da genelde evde alıyorum
Burnosunn_annesi yeni_anne2 kaş bıyık için ay dolmadan giderim 🥲 herkesin bütün her şeyini hallederim kuaför gibiyimdir ama kendim kaşıımı yapmam denemedim😂🥺
2cocuk2kopek yeni_anne2 herşeyi kendim yapıyorum boya manikür pedikür kaş bıyık. Bazen 2-3 ayda bir kaş için giderim üşenirsem 🤣
ASE6154 yeni_anne2 2020 den beri 1 kez gittim, kırık aldırmaya 🤷♀️ o zamandan beri ağdamı evde yapıyorum, saçımı kestirmiyorum kısaydı uzattım, kaş bıyık yine kendim alıyorum. Pandemi hayatımda değişiklikler yapmama sebep oldu😊
Sevgilimmmmmmm Ağda için her ay gittiğim kuaför var. Saçımı boyamiyorum manikür pedikür yok. Yani sadece ağda için giderim 😁
Aslaninannesi_ Eskiden ipek kirpikçim ayrı protez tırnakçım ayrı saç kaynakçım ayrı hepsine ayrı ayrı kuaförlere giderdim hey gidi günler hamile kaldığımdan beri ağdadan ağdaya şu çocuk doğsun düzelicez inşallah 😀
yeni_anne2 Aslaninannesi_ sultanlık zamanları diye yorumlamak istedim 😂 aynenn öyle bende aynı şekilde doğumdan sonrasını bekliyorum eski lüks ama bebekle ne kadar olurr ondan emin değilim 😁🌸
yeni_anne2 seyma0661 kaş bıyık asla yapamam evde beceremiyorum ama zaten yapsam da giderdim galıba yine diye düşünüyorum 😂🤭
Aslaninannesi_ yeni_anne2 valla öyle kız hele bu son haftalarda insan gerçekten aşırı ağırlaşıyor hiçbirşey yapasım yok koysalar tüm gün yatarım
seyma0661 yeni_anne2 bulunduğum yerde kaşı güzel almıyorlar bir kere gittim eve geldim üstünden bide ben aldım. Güzel alan biyer var o da çok uzak 😂😂😂
yeni_anne2 Burnosunn_annesi benn galıba uğraşmak istemeyen gildenim direk kuaföre ne gerekirse yaptırıp çıkanlardanım 😁
Burnosunn_annesi yeni_anne2 ama bide herkesin kesim boya kaş bıyık yüz yaparım çokta beğenilir şimdi fiyatlardan sonra akrabalar hep istiyo😂😂gel gelelim keddime gelince uğraşmıyorum napalım ya hayır yok🤣
yeni_anne2 Burnosunn_annesi meselaa bak bende başkasının saçını çok güzel boyarım beğenilir 😁 kendime uğraşmadan direk kuaför Ama senn yine çok alıştırma bosverrr 🤭