33Esra33 çok mutlu oldum karar vermene kuzum asla pişman olmasın hatta ceylan duru hastanız önerdi diyin okadar mutlu olurki görürsünüz canım😍
Arzu doruğa gelecek olursak ilk dogumumu orda yaptım tammbir para avcısı kusurabkmasin 5 yıl önce 5 bine doğurdum ilk gebelik hiç bişey bilmiyordum ve beni hemen doğuma alıp aniden kesti hisettim tansiyonum fırladı beni tüm bayiltildim ne oldu ne bitti anlamadım sonra uyandığımda öleceğim sandım kaburga ağrılarimdan heryerim kırılıyor sandım ama sultan hanım 2. Ci doğumda resmen bana cenneti yaşattı eleleimi ttu sarkilar muhabet felannbu şakamı dedim içimden ben dogurdummu herşeye şahit oldum ve bu 3 .cu gebeliğim çok mutluyum çünkü beni neleri beklediğini biliyorum ona çok teşekür ediyorum hep🥰🥰