33Esra33 Merhabaa Mersinde kadın doğum doktoru arayışındayımm Arzu Doruk isimli doktora gittim tecrübesi olan veya kadın önerebilecek doktor var mı 🌸
Minnakpopus 33Esra33 merhabalar. Bende nasip olursa doğumumu Mersinde yapacağım. Doktor ve hastahane arayışındaydım. Çevrem ve buradaki arkadaşlar özel yenişehirde ali yeşil , çağdaş mavigök tavsiye ettiler. Henüz mersine gelmedim bende geldiğimde görüşeceğim nasipse
Glsm-ktl1 Mersin forum yaşam himmet özdemir takipliyim kendisinden de çok memnunum tavsiye ederim forum yaşam doğum hastanesi olduğu için fiyatları diğer hastanelere göre hem daha uygun hemde cihazları dahada iyi
Neferut Glsm-ktl1 Bu doktoru kesinlikle tavsiye etmiyorum ben hanımefendiye iyi davranıyor olabilir ama nadir ben ve birçok arkadaşımız himmet beyden memnun kalmadık çok ilgisiz.
rahatdur_evladim Glsm-ktl1 Allah o doktordan razı olmasın insllah bana yaşattığı korkuyu Allah’a onada yaşatsın inşallah
Glsm-ktl1 kutaymoms en son randevum 3 hafta önceydi 850 tl muayene doğum ücreti 26 bin TL dedi doktorumuz tabi nakit ödemelerde yüzde 10 indirimde yapıyoruz dedi 23 küsüre denk geliyor o da
33Esra33 kutaymoms Peki ücretleri nedir bana doğum için arzu doruk 54 bin dedi oda temmuzda zamlanabilir dedi muayenesi de 2500 ve açıkçası biraz çok geldi fiyat olarak doğumu da city hospitalde yaptırıyor o . Zaten daha 6 haftalık erken olduğu için pınar hanıma da geçebilirim kafam çok karışık 🙈
heyecanlibekleyis_ kutaymoms merhabalar herhalde doğumunuz olmus insallah bebeginiz ve siz iyisinizdir pınar aksoyda mu dogurdunuz acaba bende pinar hanima gidiyorum tum takibimi o yapti ama bi emin olamiyorum ya 30 haftaligim bide
kutaymoms 33Esra33 1715 verdik son muayene de biz, yani pınar hanımdan memnunum ben tavsiye ederim açıkçası
Elisasu123 Fbebek-0965 merhaba zaman baya geçmiş inşllh bebeğinizi sag salim kucağınıza almışsınızdır bende ramazan beye tesadüfen gtip muayene oldum doğumunuz nasıl geçti hastaneden memnun kaldınız mı
Melike1526LM Bende forum yaşam hastanesinde sultan hanıma gidiyorum. Önceki hamileliğimde ve bu hamileliğimin ilk 20 haftasında medical parkta ayşenur kayaya gidiyordum ama fiyatlardan dolayı sultan hanıma gitmeye karar verdim çok sıcak kanlı ve ilgili bi doktor
33Esra33 Melike1526LM forum ve medical fiyatları nedirr ? Bana da sultan hanımı önerdiler ama forum yaşamla ilgili bir kaç olumsuz yorum duyunca çekindim açıkçası
Melike1526LM 33Esra33 medicalde ocak zammından önce 45 bin tl normal doğum için istiyorlardı. Forum yaşamda da zam öncesi 20 bin tl diye hatırlıyorum 28inde konrtolüm var oradan zamla beraber yeni fiyat alıcam ama en fazla 25 bin civarı olmuştur. Forum yaşamla ilgili ne duydunuz acaba merak ettim sultan hoca için mi yoksa hastane için mi olumsuz bişey söylediler acaba