Nazo_avlu tugceozturk_016 bence bekleme git orada oraya yonlendıreceklerse rıske atma benımde senın bahsettıgın gıbı sancım vardı olmaz dıye gıttım dogurdum
deletedmom43191 tugceozturk_016 her hastanede dogumhane vardır dogumhaneye gittiğinde ebe muayene eder doktor olması gerekmez yani
deletedmom43191 tugceozturk_016 ne saçmalık o gece sancısı gelen ne yapcak yolda mi doğursun hangi hastane o
tugceozturk_016 mcansu evet canım muayenedir testlerdir derken nstye bağlıyım Evdeyken bişe yemeye çalıştım onu bile zar zor çok az midem bulanıyor başıma vurdu agri
tugceozturk_016 Karabiber123 evet canım sonra yine muayene ettiler Yatış verildi odada nstye bagliyim
tugceozturk_016 mcansu aşırı kötüyüm midme bulanıyor basım dönüyor ağzım aciyor açılma oluyrodur diyor Hiç açılma yok eziyet cektiriyorlsr ya alta bakıp duruyorlar yoksa olmucak demek ki vallahi bayilacam artik
mcansu tugceozturk_016 Allah yardımcın olsun o süreci ilk doğumda bende yaşamıştım daha fazla zorlamasalar bari
Elis27 tugceozturk_016 doğum sancısı belden kasıklara vuran ağrı eşliğinde 1 dk uzun sürüyorsa kasilmaniz sanciniz doğum sancısı dır 1 dk az sürüyorsa doğum sancısı değildir böyle anlayabilirsiniz düzenlidir bide dk 5 dk bire düşünce Dr gitmek gerekir
tugceozturk_016 mcansu valalhi umarım ya yeter bence olmuyorsa olmuyor boş boşuna acı çekiyorum resmen Sizin normal mi oldu sezerryan mi açılmaniz oldu mu?