40+4 um
Yarın yatişım var muhakak doğum olur diye düşünüyorum çünkü günüm gecti sonuçta bosbosuna yatıracak değiller ya
Sorum şu 1saati geçkin karın ağrısı ve bel ağrısı var aslında iki üç gündür karın ağrısı şiddetli kasik felan
Şimdi bele vurdu ayakta çok durmustum baacak arama falanda giriyordu ayaktayken ne yapmalıyım ne kadar bekleyeyim??