tomrisinaannesi çok saolun ikinci gebeligim ilk dogumunda aynı doktorda oldu kendisi bı problem olcagini dusunmedigini söyledi zaten son haftalarda görülebilecek şeyler olduğunu söyledi bana haftada iki nstye gidiorum p.tesi gidicem yine perşembe muayene sezeryana alma gibi bı teklifte bulunmadı sadece hareketlerine dikkat etmem gerektiğini soyledi bişey olursada gel hemen dedi