Linadfne konular karıştığı için tekrar yazayım dedim 37+4’de dr sadece NST’de sancı gördüğü için gel alalım dedi normalde çarşamba günü sezaryene gidecektim güvenemedim küçük olduğunu düşündüm ve bugün de detaylı bi merkeze gidip her şeyine A’dan Z’ye baktırdım suyu çok iyi beslenmesi çok iyi her şeyi iyi sakın böyle bi hata yapma dedi bende erteledim size önerim tek doktorla kalmayın gittiğim doktor Perinatoloji uzmanı eğer göbek kordonu kan akışı plasenta damarları bebeği besleyen iki damar iyiyse gerisinin önemi yok dedi plasentamda kireçler oluşmuş ama doğum haftası yaklaştığı için önemli değil dedi eğer bebeği besleyen damarlarda sıkıntı olsaydı plasenta kireçlenmesi önemli olurdu evet dedi kesinlikle önce buna baktırın tek parametre de değerlendirmek önemli değil dedi suyun azalmasıyla ilgili olarak da internette okuduğum kadarıyla bayağı makalelerde de yazıyor doğum haftaları yaklaştığı için yine normal kabul ediliyor benim suyum da bi problem yok bebek de çok hareketli ama eğer doktor sezeryana almak isterse hemen kesinlikle 2. Bi dr Perinatolog görüşü alın riske atmayın derim bana 37+’lar küçük geliyor hatta 38’ler bile yine size kalmış tabii ki 🤍