betulkprn Benimde Sat 12 Aralik ve şuan pozitif bi kac gun beklemek istedim gecen ay kimyasal gecirdigim icin Sali gunu erken gebelik yaptim pozitifti bugun kaset test yaptim cok fazla netti insallah yarın kan vereceğim.i
Ilk gebeligimde 5. Haftada kese görmedim ama 7. Haftada hem kese hem kalp atisi vardi ama 17 . Haftada kaybettim. Guzel sonuçlar alalım artık.🤲