betulkprn Merhaba hanımlar son adet tarihim 12 Aralık yarın kontrolüm var kese görünür mü sizce siz ne zaman gördünüz dış gebelik ve boş gebelik olmasından çok korkuyorum karşıma hep bu tarz şeyler çıkıyor Rabbim hepimiz için hayırlısını versin 🥹🤲🏼🌸
betulkprn mrp2023 bi önce hamileliğimde 2600 falandı alttan görülmüştü düşükle sonuçlandı 🥹 inşallah bu sağlıkla ilerler
Besst betulkprn size bir öneride bulunmak istiyorum alttan muayene düşük sebebi ben de aynı şeyi yaşadım yani alttan muayene olmayı kabul etmeyin çünkü zaten çok küçük bir şey ona temas ettikleri zaman maalesef olumsuz sonuçlanıyor
armanbebekk Bende bugün kam verdim sonuç bekliyorum 5 haftalık benimde sağlık ocağındaki ebe karından ultrason da görünmez 1 hafta 10 gün bekle dedi bende o yüzden randevu almıyorum
Eyylemm betulkprn inşallah hayırlısıyla sende görürsün minnak kuzuyu kalp atısı ıcınde 10 gun sonra gidicem nasıp olursa