armanbebekk ya benim birde şey oldu ne düşünüyorsunuz bilemem ama. Aralık ayının 6sında regl oldum ondan 1,2 gün öncede eşimle 3 yıldan sonra ilk defa korumasız ilişki yaşadık. Normalde 31 Aralık tekrar regl olmam gerekirken 2 gün gecikti ve ilk geldiğinde lekelenme gibi 2. Ve 3. Gün az ve pıhtı şeklinde geldi sonrasında da aynı leke gibi gelmeye devam etti. İnternetten araştırdığımda adet gecikmesi hariç bütün belirtirler var. Acaba diyorum ki Aralık ayındaki ilişkiden sonra gebelik oluşmuş olabilir mi? Veya Ocak ayında regl olduktan sonrada yumurtlama dönemini falan takip edip tekrar denedik acaba o zaman mı gebelik oluştu? O yüzden test yapıp yapmamakta kararsızım 😕 Ayyy baya şey anlattım kusura bakmayın ama düşüncelerinizi merak ediyorum 🥺