armanbebekk reglim 5 gün gecikti 3 tane test yaptım pozitif bugün sağlık ocağına kan verdim pazartesi çıkıcak sonuçlar dendi neden daha erken değiiil
petronix armanbebekk Saat kaçta verdin canım e nabıza düşmüş olabilir bak istersen. Bizim sağlık ocağıda 2 _3 gun bekletiyor yorgunluktan dolayı sanırım yoksa sonuçlar çıkıyor. Ben kendim e nabızdan baktım aynı gün çıkmıştı.
mervedmrcn armanbebekk hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🤲🏻 sağlık ocakları çok geç çıkarıyor ya direkt acilden kan verebilirsiniz 1 saate sonucunuz çıkar
armanbebekk mervedmrcn aciller hamileliğe bakmıyor diye biliyorum şikayetimiz ne olmalı peki ne diycez doktora
Seval00seval armanbebekk çok ağrım var halsizim ilaç kullanmam gerekiyor hamile olabilirim kan vermek istiyorum de biraz da hastaymış gibi davran bakarlar hemen
mervedmrcn armanbebekk mesela ben mide bulantısı kusma halsizlik var diyince doktor zaten ilk hamilelik şüphesi var mı diye sordu bende evet 10 gün geciktim dedim direkt beta değerime bakıldı
Alvn3946 armanbebekk hayırlı olsun canım normalde sağlık ocağında verilen kanlar bir gün sonra çıkıyo hafta sonu araya girmemek şartıyla sen yinede yarın e nabızdan bak
SuEr_Tu1512 armanbebekk hayırlı olsun canım Allah’ım sağ salim kucağına almayı nasip etsin🙏🏻 Regl gecikmesinden başka belirtilerin var mıydı??
armanbebekk SuEr_Tu1512 çok teşekkür ederim 🙏 regl belirtilerim başladı ben hasta olucam diye düşündüm ama sonra hepsi geçti reglim gecikti başka belirtim olmadı ama 2 gündür kasıklarım ve belim çok ağrıyor
mervedmrcn armanbebekk gözünüz aydın Tabbim sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸🤲🏻☺️