duyguu11 Pembiskizim 16yım , multivitamin sonuna kadar kullanıyor benim de bildiğim, hatta emzirme döneminde kullananlar da var
Aslaninannesi_ duyguu11 canım nasıl karşılasın onun mg az biz hem kendi depolarımızı dolduruyoruz hem bebek bizden alıyor
Emeltsb duyguu11 kaçıncı haftada olduğunuz da önemli ben de multivitamin tarzı elenatal2 kullandım sadece 28. Haftada d vitaminine ve kan hapına başladım sizin multivitaminin içinde muhtemelen d vitamini zaten vardır fazlası zarar olabilir
Eylul41 Alyask d3 d vitamini kullaniyorum ekstra ocean cranberry tablet kullaniyorum.idrae yolu enfeksiyonunu engelliyor diye
Anneolmakisteyenkedi Değerin kaç olması gerekiyor 22deyim d vit kullanmadım ama aralık ayında değerim 40 çıkmış ama birimi yazmıyor ng/ml mi belli değil korktum eksikliği baya problem oluyormuş