duyguu11 benim idrar tahlilimde kum döktüğüm çıktı. Doktora d vitaminini kesmicek miyiz dedim. Kesemem bebeğin kemik gelişimi için ama haftada 2 değil 1 iç dedi. Hala daha haftalardır içiyorum d vitaminini. Multivitaminde baya bi süre içmiştim. Şuan sadece demir hapı, d vit, magnezyum içiyorum 31+1 olduk.