aylaacetin Hllslck bizde dün öğrendik 15+1 erkek dedi kesin olarak ☺️ Sağlıklı olsunda ilki kızdı ama 8.ayda kaybetmiştim
Hllslck aylaacetin aynen her işin başı sağlık başınız sağolsun. Allah karnınızdaki bebişinize uzun ömürler versin inş 🙏
Hllslck Derinnge34 tam girmeye yakın çikplata yiyip su içseniz belki hareketlenir. Eskilet nasıl bekliyormuş ya doğana kadar ben çatlardım meraktan :)
Hllslck DuyguSenturk maşallah sağlıcakla kızına kavuşursun inş 💗 benim bulantılarım halen devam ediyor kız çocuk çok bulantılı olur dediler sizlerde durum nasıl
Yasmnnn Hllslck kızlar bizde 18 haftalık olduk kızımlaaa❤️❤️❤️☺️☺️☺️ 16 haftalıkken öğrendik cinsiyeti sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı ☺️ 3 temmuz doğum inşallah 💕💕
Derinnge34 Hllslck onuda yaptım çok hareketli yerinde durmuyor ama pozisyon olarak göremiyor doktor hep yan yada arkası dönük göstermiyo
DuyguSenturk Hllslck amin inşallah🙏🏻 İlk zamanlar gayet iyiydik ama 3 aydan sonra arttı bulantılar tam rahatlayacağım döneme girdim derken bel ağrıları başladı ana olmak zor zanaat😁
Goncimikk Hllslck bende orada cektirecegim herkes çok memnun o hastanenin detaylı ultrasonundan şimdiden randevumu alıyım o halde bende dolu olduğunu söylediğiniz iyi oldu teşekkürler 😊
Hllslck Goncimikk ben dun aradım en erken 19 martta yer var dedi ben de 22 marta aldım 22. Haftama denk geliyor. Yorumların iyi olmasına çok sevindim çünkü kafamda soru işareti vardı iyi mi kötü mü diye teşekkür ederim :)
cavbella Aslannnn daha karar vermedik bugün öğrendiğimiz icin. Aklımızda Elif, Eslem, Hafsa var şu anlık ama sonra ne olur bilemiyorum 🤷
Sevdaninmucizesi Hllslck 14+2 tim 14 yada 15 şubat kontrol gideceğim 16 haftası olacak inşallah öğrenirim artık cinsiyetini çok merak ediyorum