Hllslck Kızlar bugün 15+3 günlülk olduk kontrolüm vardı Cinsiyetimizi öğrendik kızım olacak inşallah 💗
aylaacetin Hllslck bizde dün öğrendik 15+1 erkek dedi kesin olarak ☺️ Sağlıklı olsunda ilki kızdı ama 8.ayda kaybetmiştim
Hllslck Seymasel68 kontrol nezaman öğrenirsin aslında artık. Insan öğrenince bi mutluluk kaplıyor içini
Sevaldemir Bende 15+5 günlüğüm dün doktora gittim önce erken dedi sonra erkeğe benziyor dedi :) net göremedi bakalım
Hllslck Sevaldemir göstermiyor bazı bebişler. Girmeden önce çikolata yedim su içtim uyumasın diye :) bize 12 haftalıkken doktorum genital bölgesinde kemikler paralel kız gibi demişti. Bugün kesinleşti.
Tubamsl Bizde 14+2 de öğrendik erkekmiş öğrenmesem daha iyiydi keşke 9 ay saklasaydı etrafımdaki çoğu insan cinsiyet derdine düşmüş kimse sağlıklı mı diye sormuyor sinir oluyorum 😒
Sevdalmira Tubamsl bizede yüksek ihtimal kız dedi ikinci kızım olucak etrafındakiler olsun olsun diyor sinir oluyorum 😬
Nezahatozen kesinlikle girmeden yarim saat önce çikolata ve su ictim 2 defa da cok sukur gostermisti bizimki kizimiz olucak suan 16 haftaligiz
Kadmet Cinsiyetimiz kız 👧🏼💕 16+3 Olduk alışverişe başladınız mı? Cinsiyeti öğrendikten sonra bi kaç parça bişey aldım ama çevremden erken gibi tepkiler geldi siz ne durumdasınız 🙄
Hllslck Kadmet ben bugün öğrendim ama çıktıkça yavaş yavaş alırım kıyafet ve bez. Çünkü hepsini son aya bırakmak zor olur. Yatağımız beşiğimiz, sıfır biberonumuz bazı şeylerde var.
srpaca Kadmet aman Kuzum millet almasan almamış der alsan erken der bence abartılmadığı sürece insanın hevesi yani alabilir ben de cinsiyeti öğrenince aldım indirimli bulunca ya da çok hoşuma gidince kaçırmıyorum 😁
Hllslck Bu arada 22. Haftama ankara etimed hast. De detaylı usg randevumu aldım. Randevular çok doluymuş.
Goncimikk Hllslck bende orada cektirecegim herkes çok memnun o hastanenin detaylı ultrasonundan şimdiden randevumu alıyım o halde bende dolu olduğunu söylediğiniz iyi oldu teşekkürler 😊
Aslannnn Bizde 16+6 yiz 3 gün önce kesinleşti cinsiyet kızımız geliyor ☺☺☺☺ 16 haftaliklarin çoğu kiz galiba hep öyle duyuyorum