Aslaninannesi_ Meridaily olsun bekle benim 3 gün gecikmeme rağmen çok silikti suan senin baya var bekle o yüzden canım
aycabelgin0 Bende adetime 9 gün kala yapmıştım artımedle pozitif çıkmıştı eğer yine yapmak isterseniz ya kan verin yada 3 4 gün sonra testi tekrarlayın
Meridaily aycabelgin0 yaa doğru mu çıktı peki sonrasında kanda da gördünüz mü pozitif deger? Yanlış sonuç mu yoksa
Meridaily aycabelgin0 yaaa maşallah sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😍 benim de artımedi yaptığım gibi silik çıkması ama sonrasında prodoctorun negatif çıkması aklımı karıştırdı biraz 🤦🏻♀️ inşallah nasip olur bize de kuzum isteyen herkese inşallah 🥹🤲🏻
Meridaily imcakir bılmıyorum ki kuzum😁artımed silik prodoctor negatif. Artımed yalancı pozitif çıkarıyor diyorlar ya genelde ama öğrenenler de olmus arkadaşlardan. Kafam karıstı bekleyeceğım bakalım