Meridaily Kızlar regle 11 gün var dayanamayıp test yaptım hemen çok hayalet çizgi çıktı ama bu teste güvenmeyin diyorlar genelde🤔 çok erken daha sanırım dımı
Alya05 Meridaily evet erken test yapmak için Artımedde yalancı pozitif veriyor Başka markayla deneyin
Aslaninannesi_ 11 gün çok erken ya bide bu test benim adetim 2 gün gecikmişti negatif verdi ardından prodoctor yaptım silik çizgi ile öğrendim prodoctor daha hassas bir test
Meridaily Gokturkmom_ aaaaa🥲 kaç gün önce gördünüz testte, sağlıcakla alın kucağınıza inşallah bebeğinizi😍
Gokturkmom_ Meridaily Oğlum şuan kucağımda🙈Darısı size olsun inşallah adetten 4gün önce görmüştüm pozitifi🥰
Meridaily Gokturkmom_ yaa😍😍inşallah bana da, isteyen herkese de nasip olur😍😍 ben baya erken yaptım sanırım zaten 10 ocakta daha ovülasyonda pik gördüm 😁😁
Meridaily Aslaninannesi_ @Cimcime30 Farklı idrarla yaptım ama kızlar çok az idrarla oldu prodoctor 🤣gerçi olsa bunda da çıkardı heralde
Meridaily Aslaninannesi_ dimi yok kuzum. 10 ocakta ovülasyonda pik gördüm daha çok erken sanırım 🥲🤦🏻♀️
Meridaily Cimcime30 bir dahakini birgebeningünlüğü testi var onları gecıkmeye saklıyorum 😁 ay 2 tane aldım bi de artımed ya🤦🏻♀️
Cimcime30 Meridaily yok kuzum daha 11 Hun var nasıl çıkardı pozıtıfı anlamadım Bnmde 9 günüm kaldı yapmadım dana