Aeell deletedmom43191 ben dun bızzat yardım yerıne gıttım hatta kagıdın fotoğrafını bılr cektım yanı esım cektı daha yardım baslamamıs 2 3 haftaya kadar baslar dedı
ikibaloglanannesi deletedmom43191 benimde ptt hesabım var ama bende de ziraat yok. Gidip ziraat hesabı açtırıcam en kısa zamanda🌸
deletedmom43191 ikibaloglanannesi PTT yatabilir artık nereyi bildirirsen sosyal hizmetlere oraya yönlendirme yaparlar
asyya1_ deletedmom43191 ben ikiz bebeklere hamileyim martta doğumum var acaba 5 yerine 10 alabilir miyim ve bana da her ay 1500 tl verirler mi merak ediyorum
SenemAnne Asıl annelik iznini uzatmaları lazım. 3-5 binden çok daha kıymetli olan bu olurdu. En az 1 yaşına kadar annenin işe gitmeden bebeğiyle ilgilenebilmesi lazım. En önemli konu bu. Bebek 2 aylıkken işe dönüş bekleniyor şaka gibi
deletedmom43191 asyya1_ şimdi düşünüyorum da üçüncü doğum olacağı için oda aylık 5 bin olur heralde hiç bilmiyorum yani ne desem yalan
deletedmom43191 asyya1_ ikiz doğum hakkında bilgim yok iste nasıl olur bilmiyorum ama 10 alamazsin eğer ilk dogumda 1 2 cocuk sayilirsa ilk cocuk için tek sefer 5 bin alacaksın 2. İçin ise her ay 1500 verirler 10 vermezler yani