deletedmom43191
Şükür sonunda biri anlattı ya.
Bazıları da şey yazmış belki görmüşsünüzdür sizde. 2025 de doğan çocuğun ilk çocuk sayılacak diye(daha önceki 1 numara sayılmıyormuş)😂
Örneğin 2020 doğumlu çocuğun var birde 2025 doğumlu çocuğun olacak ya. İki çocuğun var iken 2025 doğumlu çocuğun olduğu için tek çocuk olarak sayılacak diyen vardı bazı postlara😂😂