Aslaninannesi_ ayh benim de öyle oldu herkes duydu. Aslında sadece kayınvalidem lere dedik, kayınvalidem anında herkesi aradı duyurdu.
Oysa ben rica ettim 3 ay kimse duymasın. Kimseye deme diye.
Zaten gebelik öğrendikten sonra ikinci günü yanı herkese dedikten sonra anında kanama gördüm 3 ay devam etti düşükle mücadele etim resmen