Gamzecebecii Meltemanneolsun ay darısı benim başıma hergün İzmir’i özlüyorum burda boyoz da yapmıyorlar canım çekiyor ama yok yani 😂😂kader utansın
Busakts Meltemanneolsun Ayh ben yedim hem de bir kaç kez 🫢yani açıkçası bence canın çekmesindense ye gitsin güvendiğin bir yerse tabi ya da kendin yap iyice pişir
hhaziran Meltemanneolsun valla ilk hamileliğimde sezaryene girmeden önceki gece 2 tane yemiştim 🫢 ertesi gün suzluktan dilim damağım kurumuştu 😂 daha geçenlerde güvendiğim yerden sipariş verdim yedim, ben kendimi çok kasmıyorum bu konularda 🤗