Kızlar merhaba ptesi kan vermiştim 137 çıkmıştı dünde verdim 480 çıktı artışım güzel çok şükür. Haftaya cuma ayın 24ünde doktora gitsem kese gözükür bence dimi. Kalp atışına daha var zaten biliyorum en azından kese için gitmiş olurum. Şuan 4+2gözüküyor uygulamada 🌸