Hulu61 yaa öyle mi bende ölşüö cihazı yok mecbur oraya gidicem . Kızım var 3 yaşında çok aksi çok zor bir çocuk asla takmıyor hiç birşeyi yemesi de yok lafta anlamıyor . Oturup bazen hüngür hüngür ağlıyorum artık baştan sona hamileliğim stres bağırmakla geçti resmen hiç rahatım yok . Sabahtan akşama kadar Allahım bana sabır ver diyorum düşünün .