iremvolkannn2905 canım Merhaba! Benim de kızım 5 aylıkken hamile kalmıştım kızım 1 yaşına girdi gebeliğim ise 8. Ayına girdim
Eşimde istemiyordu aldırmak istiyordu cnkü bizim aile içi problemlerimiz vardı sürekli 3. Şahıslardan dolayı kavga ediyorduk hatta biz eşimle boşanma kararı almıştık hamile oldugumu öğrendiğim sıra..
Eşime boşanıyor olsak bile ben bebeğimi doğuracam ve ikisinede bakıcam demiştim
Doktora gittik doktor aynı zamanda kızımın doktoruydu konuştuk aldırma gibi bi düşüncemiz var boşanmayı düşünüyoruz diye doktor öyle çekirdek kabugunu doldurmicak sebeplerden ne siz boşanın ne de cocugu aldırın demişti eşim eve geldikten sonra tamam aldırmayalım dedi sonra biz de barıştık o günden bugüne öyle büyük kavga etmedik kücük tartışmalar dışında eşim yavaş yavaş gerçekleri görmeye başladı asıl ailesinin eşi ve çocukları oldugunu idrak etmeye başladı smdi cok mutluyuz cok sükür..