iremvolkannn2905 bence asla aldırma günah sizi ayırmak için istiyor olabilrlermondan istemyrlardr. Bende bebeğim sağkk sorunu olırsa ya diye korkuyrdm düşükler yaşadım 3 defa bebeiğimn ikiziyle 4 kez düşüğüm oldu. Bebeği olanları gördükçe hep kendi adma içerlyrdm sonra bu bebeğim ikizi düşsede şükür hayatta ve tutundu. Onda da çeşitli sendromlarda hani 11. Haftaya dek yasal aldrma var diyrlar ya onu araştrdım ya öyle olursa aldırılır mı diye. Ve fetvada diyr ki normal insanı öldrmektn farksız. Sadece anneyi öldürecek derecede zehrler yada anneye sağkk açısındn ölmne nedn olcaksa aldrmaya cevaz var diyr. Tüm sosyete hocaları bile cana koymaktn farksz deynce allahm dedm eğer bir sendrom verirsen sabrm içindr kablm aldrmm dedm. Senn duruma cevabım şu ki insan öldrmektn farksız mış ve kendi cocğunn katili olur diyrlar hocalar. Sakn aldrma her çocuk rıskıyla doğar. Benm bebeğim yokken keyfi kürtaja gelenler oluurdu benm bebeklerm karnmda ölüyor olsn diye uğraşıyrz müllet keyfi gayri ahlakü yaptığı çocuğu aldrmaya gelyr gizlice bu adalet mi diye üzülyrdm. Sakın aldrma canm