Miraaaaam21 biz 12. Haftaya kadar sakladık herkesten bir oğlumuzu genetik hastalıktan kaybettik 2.5 yaşında bu hamilelik plansızdı ve test yapıldı, eşimle ben hastalığın taşıyıcısı çıktığımız için kardeşlerimize de acil test yapılması gerektiğinden ailemize söylemek zorunda kaldık, şimdi bebekten örnek alındı eğer sonuçta hastalık çıkarsa bebeği alıcaklar, dua ediyoruz herşey yolunda gitsin diye 🙁