Biz tam 5 aylık olup cinsiyeti öğrenince söyledik ailelere. Zaten anca anca bebeği hissetmeye başlıyorsunuz, hamile olduğunuzu anlıyorsunuz biraz karnın da çıkmasıyla. O sürece kadar da kendi halimde sakin sakin geçirdim hamileliğimi. Yoksa yok söyle yapma böyle yapma vs her kafadan bir ses çıkacaktı. En azından riskli dönemi atlatmış, detaylı ultrasonu yaptırmış olduk.