Brgmde bana doktorum haftada 4 5 gün et köfte 2 gün balık dedi bol salata ve çerez dedi. Ama ben balık yemedim diğerlerini her gün yiyorum. Eti haşlama yapıyorum ekmek karbonhidrat almıyorum. Çorba gibi içiyorum etle ve salata yiyorum. Kabak çekirdeği, yoğurt, fındık, ceviz badem yiyorum ama çiğ kuruyemiş hep kavrulmuş asla yemiyorum sağlıklı değil. Abue cubur yemiyorum ve bol bol su soda ayran kefir içiyorum önüne ne gelirse. Bizimki zayıf gelecekti çünkü ama çok şükür sanırım öyle olmayacak böyle beslenmek işe yaradı bende