Ben 35.haftada gittigimde 2800 dedi iri bebek denildi 17 gün sonra tekrar kontrole gitttim 37+3 te 3800 cikti (doktorda gelisimi 39.hafta gosteriyor) 17 gunde 1 kg almis. Son haftalar baya aliyolar. 4200 u gecerse sezeryana alacak oldu. Devlet hast takipliyim. Pazrt gittim hic birsey soylemedi sadece 40 ı dolduralim dedi. Sanci durumundayken galiba alacaklar (kolik bebek olmasin diye) ya da sevk ederim diyordu hic birsey bilmeyişimin icinde oturuyorum..:))