secilertu Bende 40+3 haftaligim. Kendiliginden sancim gelmezse sali gunu suni sanciyla dogumu başlatacak doktor. Suni sancı kendi sancini tetiklemek icin veriliyor. Korkma bence. Herkesin soylediginede inanma. Oldüm bittim diyorlar ama pesine bir cocuk daha yapiorlar. Ayrica hastaneden hastaneye, doktordan doktora degisiyor bu uygulamalar.