Jasmine2426 bizde hastanede 3 kilo falan fazla geliyordu ee botlarla falan filan çıkınca, bu sefer 6 kilo fazla çıktı sabah tartıldığımdan😂 hemen indim bi baktm tartı bide +3 kiloda kalmış hahah bu kadarı da fazla yani😃 Ben her sabah kendim tartılıyorum , muayeneye gidince de kendim söylüyorum o kiloyu yazıyorlar. Yoksa saçma sapan bir fark oluyor 🙊 maşallah siz de güzel almışsınız 🧿
25 +1 de 6 kilo aldm inşallah ben de 10-12 lerde bitiririm💕