Seymaaa05 bana da 12 de perinatolog kız %70 dedi 13+5 te özelde Dr kız çıkıntı yok ama bidaha netleştiririz dedi 15 te başka doktora gittim %100 kız parti yapın patlatın pembeleri benimde etiketle değişirse de gel yanıma dedi ama resimde çizgiler yan parlamış ya ben ondan acaba mi dedim o yüzden sana sordum seninde böyle mi diye 😂 birde ilk oğlan benim ikinciyi kız istedik çok şükür rabbim nasip.etti bı onun verdiği korku değişmesin korkusu 🤗