-sum- ben kendim gittim bi normal muayene oluyosun zaten bide kontrol hakkın var ya 10 gün ben eşim de görsün diye 1 hafta sonra tekrar gittim 1 ay sonra da kontrole gel diyor canım çok güleryüzlü karşıladı çok ilgileniyor her seferinde elini ayağını vs gösteriyor sen talep edince renkli gösteriyor bana 2 kere gösterdi hatta çıktı bile verdi bunları söylersen yapıyor Seylan hanım ilgisini çok beğeniyorum iyikide diyorum 🌸