Elfyesili Pendik Kartal doktor önerisi yapabilir misiniz? İlk gebeliğim şu an 5 haftalık. İlk muaneye Yüzyılda Seylan hanıma gittim. Pek doktor araştırmadım forumlarda ismini gördüm. Hastaneden emin değilim. Memnun kaldığınız önereceğiniz isimleri bekliyorum🙏
Hicrettt Elfyesili ben Maltepe medikal parka gidiyordum güzel bir uzman vardı galiba ismi Hale idi, sonra yurt dışına taşındım
Ayyildiz1 Pendik medipole bakabilirsiniz, bende ilk muayeneye seylan hanıma gitmiştim ama hastane için herkes olumsuz konuştu. Medipol semra inmez hanıma gidiyorum, çok memnunum
Onurbanuu Ayyildiz1 merhaba medipol dedıgınız sızın hangı hastane acaba aynı mı doktorunuzun yaklasımı nasıl bende arıyorumda doktor
Elfyesili Duygu3542 Fatih Bey’in ismini de çok gördüm ama orda da sigorta geçmiyormuş. Kartal’da sadece Kızılay ve Megapol’de geçiyor. Sigorta resmen ayakbağı oldu gibi hissediyorum 🤦♀️
Elfyesili Cansuisci Yüzyıl hastanesi diye söyleyince herkes niye başka yere gitmiyorsun medicale git falan bak diyor ben de oradaki Seylan hanımı sevdim ama içime kurt düşürdüler 😕
Cansuisci Elfyesili benim arkadaşım geçen yıl normal doğum yaptı hiçbir problem yaşamadık herşey çok güzeldi ilgi alaka süperdi hastane çalışanları sürekli eksik var mı diye kontrole geldiler sordular hemşireler sürekli takipteydi yani neden kötü yorumlar var merak ettim benim doğumum mart ayında ben yüzyılda yapacağım o hastanede kötü deneyimi olan varsa anlatırsa gerekçesini biz de değerlendirelim bizim tanıdığımız o hastanede hemşire bizce gayet ilgili bir hastane
Damlademir Cansuisci bende doğumumu orda yaptım gayet ilgililer medicala fazla para verince ilgileniyorlar mı sanki Pendik yüzyıl daha iyi bence medical çok zam yapıyor
cauuv1 Pendik medicalpark dr halide yüksel. Aşırı memnunum ilk bebegimi onda dogurdum 2. Gebeligim yine aynı doktoruma gidiyorum dogumum da orda olcak insallah
CansuuBlogg Elfyesili canım ben Malatya’da yaşıyorum ve Malatya’da çok sevdiğim bir doktorum vardı kadın doğum doktoru o şu an Kartal da lütfı kırdal devlet hastanesine gitmiş tahin olarak hatta ismi şeyma çolak yüksek e-Nabız ‘ dan girdim baktım bir gün kendisini ziyarete gitmek isterim İstanbul’a geldiğim zaman diye gebelere bakmıyormuş ama normal muayene olmak isteyen varsa veya arayış da olan çok çok öneririm gidin çok hoş ve iyi bi doktor