Ozlemmm3535 yaptım uzun bi süre ama sonuç alamadım, maddi özellikle manevi olarak strese sokuyor doktorumda gerek yok dedi çünkü bi sonu yok, gün aşırı ilişki daha mantıklı, ben yılda iki kere adet oluyorum haliyle yumurtlama olmuyor aslında amh değerim iyi ama işte olmayınca olmuyor birkaç kez yumurtlama olsa en azından oluyor yada olmuyor diyebileceğim yumurtlamada olmayınca çocuğum olmuyor direk demek istemiyorum bi yumurtlamayı görmek gerekiyor onun için uğraşıyoruz şuan, bir aydır yumurtlamak için hap kullandım ama etki etmedi sanırım düzenli ilişki oldu gebelik oluşmadı, yarın bir daha gideceğim çatlatma iğnesi soracağım 🫤