ozlemsn aslında baya ümitliydim çünkü etkili bi hapa benziyodu fiyatıda yüksekti, yorumlarıda iyiydi bunu kullandım ilk ay ikinci ay vs hamile kaldım diyende baya vardı ama bizim yumurtalar nasıl bi sıkıntıysa demekki uğraştıracak :( en azından adeti düzenler diye tahmin etmiştim birkaç kiloda vermiştim ama olmayınca olmuyor demekki nasip olacaksada imkansız denilen oluyor, belki bir iki ay daha kullansak işe yarar doktor ne diyecek merak ediyorum, ama zaman kaybetmekte istemiyorum çünkü insan kendisinide tanır ya o yüzden çatlatmayı soracağım, oda verdiği hap büyütürse yumurtaları, büyümeyenler bile varmış :/