Bende de var. Doktorum çoğu insanda sıkça görülen bir durum olduğunu söylemişti. Hızlı hareket ettiğim zaman ya da ritmik hareketlerde nefes nefese kalıyorum onu dışında hayatımı etkileyen bir durum yok. Bir de nabzım normal insanın 70-80lerdeyse benimki 90larda genelde en ufak hızlı harekette yükseliyor sadece ama dediğim gibi sosyal hayatımı çok etkilemiyor :)