ErsBegAs kraft tokyo travel aldm çok beğenerek, inşallah güzel günlerde kullanırız. Merak ederseniz arama bölümüne yazın uzun uzun anlatmıştm daha önceki konularda soranlara.😊 Onun pusetini ilk ⅞ ay kullanırım arabada kemerle vs bağlayp diye düşündüm oto koltuğu henüz almadm. Yenidoğandan itibaren olan oto koltuklarını ilerleyen dönemler için biraz ufak ve konforsuz buluyorum. (Büyüyen modeller bile olsa) onu biraz sonraya bıraktm o yüzden. Otomatik ana kucağı konusunda ben de elele ye baktm hatta otomatk olmayanına da baktm , henüz ben de karar veremedim. Otomatikler çok güzel duruyor ama sallamaya alışır mı diye şüpheliyim. Diğerlerinde de bebekler kendini sallayarak çok güzel oyalanıyor ama onlar da sanki yenidoğana uygun değil3 aya doğru mu iyi oluyor? Tecrübeli annelere sormuş olalm , hangisiiii? 😁